dijous, 12 de maig del 2016

IV EDICIÓ DEL CONCURS DE MICRORRELATS MARÍTIMS EN NEGRE.

Aquesta passada setmana van donar a conèixer el guanyador de la "IV EDICIÓ DEL CONCURS DE MICRORRELATS MARÍTIMS EN NEGRE" a la qual va triomfar la Gadea Guerrero (en segon lloc) i la Laura, una de les redactores estrella de la revista (en tercer lloc), de la categoria B (Nascuts entre el 2001-2003). A continuació, els dos microrelats:

LAURA GALERA:

LA MORT VE QUAN MENYS T'HO ESPERES

Amb els meus propis ulls ho vaig observar: un tiroteig entre els iots més importants de la zona. Jo, vigilant del port, vaig trucar al meu cap, o això pretenia. Em van apunyalar per darrere. Amb el canvi de guàrdia trobarien el cos, el meu cos. Exactament ho observaria el meu company, el meu millor amic.

Marinera


GADEA GUERRERO:


"PAQUITO EL CHOCOLATERO"

La fiesta del capitán había sido perfecta. Había pasteles, bebidas e incluso una fuente de chocolate. Había asistido todo el pasaje, incluida casi toda la tripulación. Lo único que la amargaba era el que tocaba la trompeta, un tipo con la cara llena de granos, como si comiera continuamente chocolate, que desafinaba constantemente. Horas después, y con el cambio de guardia, encontrarían el cuerpo del músico que tocaba la trompeta, ahogado en la fuente de chocolate, con una nota que decía: "te dije que comer tanto chocolate era perjudicial para tu salud". Y en su bolsillo, una tableta de chocolate mordida y la boquilla de la trompeta sucia de chocolate.

Agar Titi


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada