dissabte, 28 de març del 2015

ENTREVISTA A PILAR SOBRE RL REPORTATGE DE NATURALS

Fa uns dies, dues reporteres de la nostra revista la Carla i la Camila van fer-li una entrevista a la Pilar López, que és la coordinadora de batxillerat i porta el tema dels treballs de recerca.



1- Per tu què és naturals?

PILAR: Són les matèries que faig en aquest institut i vaig triar per estudiar el que m'agradava que és la química, que forma part de les ciències experimentals.



2- De petita volies ser professora de naturals?

PILAR: Jo de petita volia ser cantant però tot i això que mai he tingut una bona veu. Vaig estudiar periodisme perquè tenia més glamour de les que van a l'estranger i, finalment vaig veure que no m'agradava i que m'agradaven les ciències.



3- T' agrada treballar  en aquest institut?

PILAR:  Sí, m'agrada molt treballar en aquest institut.
És un institut en el qual es treballa molt bé. Amb els professors treballo  molt bé, aixi com amb la resta de companys. Tenim un centre on es pot treballar en equip i estic molt a gust amb tot el que hi comporta aquest treball i en aquest lloc de treball.


4- Si no hagessis sigut professora què haguessis fet?

PILAR: Estudiaria el mateix i treballaria en una indústria. Però per començar em va sortir feina de professora i no d'indústria i vaig veure que m'agradava molt.
Ara no el canviaria!


5- Com et vas sentir quan vas parlar en públic la primera vegada?

PILAR: La primera vegada estava nerviosa i insegura, però si t'ho prepares bé te'n surts. També després t'hi acostumbres i no tens tanta vergonya  


6- T'ho passes bé a les aules?

PILAR: Hi ha classes que m'agradan mes i d'altres que m agraden menys


Ha estat molt agradable i un plaer, compartir aquests moments de l'entrevista amb la Pilar; moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada