dijous, 26 de març del 2015

ENTREVISTA A LA SÍLVIA SERRA, PROFESSORA DECIÈNCIES NATURALS

Fa uns quants dies, dues reporteres la Camila i la Carla van anar a fer una entrevista sobre l'assignatura de naturals, a la Sílvia Serra.


1  Per tu què significa Naturals?

Per mi naturals és qualsevol concepte basat a la naturalesa,  en biologia química, geologia,... A primer cicle, la separem en dos cursos: 1r d'ESO on s'estudien els animals,  roques, ...  i 2n que es fan els compostos en física, el moviments dels conceptes, ...

2  De petita volies ser professora de Naturals?

Jo de petita volia ser professora, però no tenia clar de què volia ser

3  Volies estar en aquest institut?

Vaig tenir l'oportunitat de venir aquí i jo la vaig acceptar perquè estava prop de casa i tenia bones referències.

4  T'agrada aquest treball o esperaves una altra cosa?

A mi m'encanta perquè m'agrada molt aprendre. M'agrada la relació amb els alumnes, i m'agrada tractar amb adolescents.


5  Si no haguessis sigut professora de naturals, què haguessis fet ?

Seria professora de matemàtiques


6  Com va ser la teva primera vegada que vas parlar en públic?

La primera vegada estava nerviosa, però després em vaig tranquil·litzar 


7  Com et valores com a professora?

Jo intento posar-me a la pell dels alumnes i veure si  han entès el que els hi explico. Si no és així, ho repeteixo totes les vegades que calgui. No sabria valorar-me,  això ho haurien de fer els alumnes...

Moltes gràcies! Ha estat un plaer poder tenir aquesta entrevista plegades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada