dilluns, 8 de desembre del 2014

TWITTER CANVIA DESTRATÈGIA DEL TEXT AL VíDEO





                            twitter canvia de estrategia del text al video


Compta amb 500 milions d'usuaris únics al mes peró tè la sensació que s'estan perdent alguna cosa. Així ho veu Dick Costolo, el conseller delegat de Twitter, que durant una trucada amb els analistes borsaris de Wall Street, va deixar clar ahir quins són els plans del futur més pròxim de la plataforma.
el 2015 serà l'any del vídeo a Twitter.

Per als més antics del lloc, tenen gust de traïció. D' una banda, el text, la seva essència els seus 140 caràcters inicials, perd rellevància. Twitter va ser un lloc per veure què passava en temps real.Segons els plans revelats per la junta directiva, es podrà pujar vídeos des del mòbil al començament de 2015.

 És passarà del sis segons escassos, i que obliguen a fer servir una altra aplicació. Kobe Brayant va ser el primer a estrenar-lo. Aquest canvi s'esperava des que el març van fitxar a Baljeet Singh, vicepresident de YouTube i inventor d'una de les eines més rendibles, TrueView, un programari que venifica si l'usuari ha vist el vídeo i cobrar als anunciants d'acord a la atenció.

És a dir, garanteix que la inversió publicitària ha estat efectiva!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada