dilluns, 6 d’abril del 2015

ENTREVISTA A DAVID P. I TONI E. SOBRE LA MARATÓ DE 08/02/2015


El passat Dilluns 09-02-2015, dues reporteres de la revista digital la Camila i la Lydia van fer una entrevista a en David Perales (1rA Batx)i en Toni Exposito (1rD ESO)  sobre la marató.

CAMILA: Com va ser la teva experiència a la marató?

TONI: Molt divertida ja que vaig participar dos anys i m'ho vaig passar molt bé.
DAVID: Le fet ja tres anys, sempre m'ho passo bé perquè vaig amb gent que conec.


LYDIA: Era difícil o cansat el recorregut?

TONI: No gens, era molt divertit i molt fàcil.
DAVID: Al principi una mica pujada i al final tot baixada.


CAMILA: Hi havia molta gent participant?

TONI: Si molta, 100 més o menys.
DAVID: En la meva carrera uns 200.


LYDIA: A vans de la marató et preparaves per fer-la?

TONI: Jo feia la mini que era per nens, si em preparava amb el meu club de atletisme.
DAVID: Jo també em preparava amb el meu club.


CAMILA: Entrenàs per lliure o en un lloc especial?

TONI: Entreno en especial en un club de atletisme amb els meus amics, els entrenadors. Sempre escalfem i fem entrenaments.
DAVID: Jo també en un club.


LYDIA: Hi ha roba especial per córrer o ets pots posar qualsevol?

TONI: SI, hi ha roba especial com samarreta tèrmica, malles, pantalons curts, samarreta de tirants...
DAVID: No pots anar amb texans.

CAMILA: Hi ha menjar per aconseguir una mica mes d'energia?

TONI: Una barreta d'energia.
DAVID: Un plàtan!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada