dilluns, 16 de febrer del 2015

ENTREVISTA A SANDRA DE 2n DE BATXILLERAT SOBRE EL TREBALL DE RECERDA

1- Què és el treball de recerca?

És un projecte d' investigació d'un tema en concret que té l'adjectiu de potència la teva capacitat d'anàlisis , de recerca i d'organitzar la informació.

2- Què et va semblar el treball?

Se'm va fer molt pesat perquè havia de tenir molt contingut i havies de dedicar molt de temps per  aconseguir un bon resultat.
I a més, l'havia de compaginar amb les classes de batxillerat de cada dia.


3- Quin tema vas escollir?

Vaig escollir un tema titulat "La química i la cuina".

4- Ens podries explicar de manera breu de què tracta exactament?

Es tracta de demostrar la importància de la relació de la química amb la cuina i transmetre aquest missatge: El que mengem en realitat és química.

5- Qui et va ajudar?

Amb va ajudar la meva tutora, la Pilar López. En casos com, quan tenia algun dubte de com estructurar la informació o de què podia posar al treball, anava a demanar ajuda a la tutora i ella em donava consells per seguir endavant amb el projecte.

6- Et va agradar? 

D'una bandada, sí em va agradar perquè vaig aprendre a organitzar-me jo soleta i més independent però per altra banda, les hores que vaig dedicar al treball van ser moltíssimes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada